Re: [WINNT] [Win 10] restsdk-server

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] restsdk-server
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Tue, 19 Jan 2021 09:38:27 +0100
C:\Program Files\EdgeRover\resources\app.asar.unpacked\resources\restsdk

Uświadomiłeś mi, że zainstalowałem na próbę ten EdgeRover dwa dni temu ;-)
A akurat również wypróbowywałem ZAR_X (program do odzyskiwania danych) i pomyślałem, że ten w chmurę wysyła (za cholerę nie mogłem znaleźć jego pliku roboczego przy skanowaniu 1TB dysku) lub MS/Google coś wetknęło.

PS.:
Czy też tak macie, iż żeby zainstalować do Opery/Chrome dodatek ad opt-in, to
trzeba już logować się kontem google (do sklepu)???

-----
To pewnie WD My Cloud.