Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?
From: jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl>
Date: Sat, 2 Jan 2021 20:54:27 +0100
W dniu 02.01.2021 o 16:23, Irokez pisze:

"Po kontakcie z supportem z zapytaniem "po co?" odpowiedziano mi "decyzja biznesowa". Nie będę pobierać kolejnej niedopracowanej aplikacji zajmującej miejsce na telefonie. Więc decyzją biznesową z mojej strony będzie zmiana poczty."
;)

Ja w święta zapytałem ich czy, i jak będę musiał modyfikować konfigurację w Thunderbird'zie. Dostałem odpowiedź że z moim pytaniem: "Zapoznaje się z nim nasz zespół konsultantów.". Trwa to już trochę...