Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 29 Dec 2020 20:14:55 GMT
in <news:5feb743d$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
user Irokez pisze tak:

> Witam.
>
> tak trochę OT względem nazwy grupy ale chyba innej nie ma.
>
> WP zaspamowało mi dziś konta pocztowe tekstem "Już niedługo 1login
> od WP jedyną metodą logowania do Poczty"
> Właśnie zabieram się za likwidację wszystkich kont na WP. Tych
> śmieciowych i tych co miałem od wielu lat do komunikacji z bankami
> itp.
>
> Ale czy ktoś nie poddał się i używa tego? Bo widzę że od lata jest
> taka możliwość.
> Wie ktoś ile i jakich danych wycieka przez tą apkę na tą chwilę?

Dziś na jednym koncie dla eksperymentu klikałem wszystko na odwrót
czego nigdy bym nie kliknął. Zobaczymy co z tego się wykluje.

Jeśli padną słowa: sms z kodem, pobierz aplikacje, nr telefonu,
kod jednorazowy, nasza współpraca nagle się zakończy.

czytam regulamin :)

0. W ramach usługi 1login od WP, WP przetwarza następujące kategorie
danych Użytkownika:

a. dane z Formularza;
b. adres IP, identyfikatory urządzeń i identyfikatory plików cookies;
c. dane dotyczące dostępu i korzystania z Usług Wirtualnej Polski oraz
usług świadczonych za pośrednictwem Portalu Wirtualna Polska;
d. treści Użytkownika z Usług Wirtualnej Polski oraz usług świadczonych
za pośrednictwem Portalu Wirtualna Polska;
e. dane dotyczące dostępu i korzystania z Dodatkowych Funkcjonalności;
f. dane o odwiedzinach na Serwisie;
g. dane o odwiedzinach na Portalu Wirtualna Polska;
h. treści, w tym reklamowe do których dostęp uzyskuje Użytkownik
korzystający z Konta 1login od WP;
i. wyszukania, kliknięcia, sposób korzystania z Portalu Wirtualna
Polska.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju