Mam taki problem. Pracuję od dłuższego czasu zdalnie, komputery stoją w
firmie, łączę się codziennie przez pulpit zdalny. Miesiąc temu IT
postawiło mi tam nowego kompa i zaczęły się problemy. W tygodniu jest
OK, ale po łikendzie wisi. IT nic nie może znaleźć, powyłączane są
hibernacje itp. Przez całe święta (4 dni) działał, bo sprawdzałem, a
zwisł w niedzielę. I tak jest od 5 tygodni. Każdy poniedziałek wisi (nie
jest wyłączony - w firmie ekran monitora czarny, diodka na kompie się
świeci, ale komp wisi.
W logach nie znalazłem nic, co by to wyjaśniało. Ostatni wpis w System
jest z niedzieli o 17:44, kiedy połączyłem się na chwilę, żeby
sprawdzić, czy działa:
Typ uruchamiania usługi Background Intelligent Transfer Service został
zmieniony z auto start na demand start.
I potem już poranny hardreset i informacja o Błędzie:
Poprzednie zamknięcie systemu przy 20:36:17 na 27.12.2020 było
nieoczekiwane.
Czyli padł w niedzielę o 20:26.
Tydzień temu:
Poprzednie zamknięcie systemu przy 08:53:05 na 19.12.2020 było
nieoczekiwane.
Czyli sobota 8:53. O tyle dziwne, że tutaj w logach Aplikacji jest sporo
dalszych wpisów z soboty i niedzieli aż do 5:16 w poniedziałek 20.12, na
zmianę:
20.12.2020 03:37:29 - Zaplanowano restart usługi ochrony oprogramowania
o 2120-11-26T02:22:30Z. Przyczyna: RulesEngine.
20.12.2020 05:16:14 - Migracja na niższym poziomie w trybie offline
zakończyła się pomyślnie.
2 tyg temu zamknięcie systemu sobota o 12:20
3 tyg temu zamknięcie systemu sobota o 23:20
--
Solar www.solar.blurp.org
"Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."
Richard Dawkins
|