Re: [WINNT] Jak zgrać audio z WWW?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zgrać audio z WWW?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 14 Dec 2020 00:17:34 GMT
in <news:xZvBH.367108$IbZ9.202024@usenetxs.com>
user jedrek pisze tak:

> Której wersji wtyczki używasz i na którym FF? FF 52.9.0esr?

win 81x64
Firefox 83.0 puszczony na żywioł, sam sie aktualizuje.
Video DownloadHelper 7.3.9

Ale ja używam Vivaldi. Firefox jest w kompie bo jest.
Nie drąże go i niewiele o nim wiem.

> Z tego co zaobserwowałem wtyczka ta powyżej v6.3.3 jakaś dziwna
> się stała, a to video chce konwertować i inne cuda.

Może chce zrobić userowi dobrze bo widzi, że streamy są lepszej jakości
niż plik do pobrania? Nigdy nie pozwoliłem temu companion konwerterowi
sie dociągnać i zainstalować to nie wiem.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10