[WINNT] Sppvc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Sppvc
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 11 Dec 2020 00:03:52 +0100
Jak wyłączę ochronę oprogramowania to w panelu sterowania - System mam komunikat. że windows 8.1 mam nieaktywowany. Wproradź klucz. Jaki bym klucz oprócz tego prawidłowego wprowadziła to zawsze: niepawidłowy klucz.....a klucz jest w rejestrze, tylko windows go na swój sposób zablokował. Usunęlam z rejestru wszystkie klucze i wpisy Windows Defender (strasznie się namęczyłam, bo tego było strasznie dużo). Jak toto wywaliłam oraz firrewal (chyba do sieci) to już w ogóle Windows nie chciał się ruchomić. Pod F8 zaproponował pare opcji co zwykle w przywracaniu systemu i przywróciłam system, ale jestem zła, że nie mogę wywalić Windows Defendera. Ta ochrona oprogramowania pokazuje się w Menadżerze zadań, bo mam wyłączony Windows Defender. I tak i siak ta żarłoczna ochrona oprogramowania sie włączy jeśli mam aktywowany system. Taka fajna strone znalazlam, trochę z niej zastosowałam, ale i tak nie mogę sie pozbyć ochrony oprogramowania.

--
animka

  • [WINNT] Sppvc, Animka <=