Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Fri, 11 Dec 2020 23:45:35 +0100
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski"  napisał:

Nie zakładaj złych intencji gdy czytasz post, w którym ktoś nie zgadza się z Twoim zdaniem.

Pozwolę sobie nie do końca zgodzić z Tobą.

1. Polecam Noton Ghost, bo to świetny program i mam nadzieję, że nowsza wersja będzie radziła sobie z najnowszym sprzętem i systemami plikowymi.

2. Lokowanie partycji systemowej na kilkuTB potworze nie jest dobrym rozwiązaniem, chyba że nie ma innej możliwości.

3. Ostatnio stosowanym rozwiązaniem jest SSD na system, a te póki co nie mają ogromnych pojemności i można je partycjonować z MBR. Widziałem oczywiście bardzo duże pojemności SSD, ale ceny tez są odpowiednie. Nie dla "normalnych" ludzi.

BZPZDR

Serio...?

Sorry. Poprawię się.

Pax, pax. Pzdr

  • Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa., Kamil <=