[WINNT] [Win 10] Przygody z Windows Live Mail

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [Win 10] Przygody z Windows Live Mail
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Fri, 4 Dec 2020 12:52:22 +0100
Mam dziwne przygody z WLM 2012.
Na jednym z kompów zniknęło mi z WLM jedno konto.
Było i nie ma.
IMAP.
Wszedłem przez www (akurat poczta na gazecie) i widzę na serwerze poczty wszystko jest (w katalogu przychodzącej kilka tysięcy maili), ale w WLM konto zniknięte, pozostały jakieś resztówki w katalogu AppData/Local/Microsoft/ Windows Live Mail/

Wszedłem z drugiego kompa przez Windows Live Mail, konto w WLM jest, w WLM w odebranych kilka tysięcy maili, ale na dysku podkatalog Skrzynka odbiorcza pusty, podkatalog Skrzynka od *** ma niecałe 400 maili, najstarszy ze stycznia tego roku (tak jakby trzymał tylko tegoroczną pocztę).
Export eksportuje też tylko te niecałe 400 maili
Rzuciłem okiem do backupów tej poczty i widzę, że onegdaj poczta przychodząca
nazywała się Inbox.
Czy poczta gazety zmieniała kiedyś nazwę foldera maili przychodzących z Inbox
na Skrzynka odbiorcza?
Gdzie WLM trzyma te kilka tysięcy maili lub samych ich nagłówków, które widać w Skrzynce odbiorczej konta w WLM natomiast nie widać ich w folderze Skrzynka odbiorcza na dysku? A może nie trzyma, lecz ściąga zawartość z serwera na bieżąco?

  • [WINNT] [Win 10] Przygody z Windows Live Mail, ąćęłńóśźż <=