Re: [WINNT] Notatnik a rzeczywiste zawijanie wierszy po X liniach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Notatnik a rzeczywiste zawijanie wierszy po X liniach
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sat, 28 Nov 2020 13:10:42 +0100
"Grzegorz Niemirowski" news:5edaa4fc$0$547$65785112@news.neostrada.pl
Pewnie jest sporo takich automatów. Zawsze też można napisać swój.

Możesz wskazać jakiś automat-programik? W skryptach jestem cienki bolek i nie kumam ich więc sam sobie niewiele potworzę, a nawet z podanym przez ciebie kodem nie za bardzo wiem co zrobić. Jakiegoś BAT-a z tego tworzę? Szukam po prostu małego programu exe, gdzie wklejam w jednym ciągu tekst jako jedna dłuuuuuga linia. W programie ustawiam, że ma łamać linie po X-znakach i gotowe. Można już sobie wyciąć wynikowy tekst połamany (zawinięty) tak jak oczekiwaliśmy. A nie łamać ręcznie w notatniku enterami.