Re: [WINNT] W10 i nowy bios

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 i nowy bios
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Sun, 15 Nov 2020 13:06:23 +0100
PS3. Zainstalowałem W10 na nowo i zaktualizowałem. Touchpad dalej nie
działa. Zadałem kolejne pytanie Asusowi.

Może touchpad jest uszkodzony mechanicznie/elektronicznie i nie jest to kwestia oprogramowania?

Spróbuj zapuścić jakiegoś linuxa live i zobacz czy zadziała na ichniejszych sterownikach (o ile takie istnieją w danej dystrybucji) Jak zadziała na jakiejś będziesz mieć pewność, że to nie sprzęt tylko oprogramowanie

Nie wiem czy linux poradzi sobie z wystartowaniem z UEFI, więc może pobaw się z trybem kompatybilności z BIOS, ale to pewnie wiesz:)

--
t0maszek