Re: [WINNT] Acer Aspire E5-511 touchpad nie działa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Acer Aspire E5-511 touchpad nie działa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 8 Nov 2020 08:51:54 +0100
Dnia Sat, 7 Nov 2020 22:02:03 +0100, heby napisał(a):

> Najpierw jest bodaj "skip this", a potem reklama z nieintuicyjnym "nie,
> na pewno nie chcę tych profitów" i wtedy jest mozliwosc założenia konta
> offline.

Nie masz racji. Instalowałem dwa razy ten W10, raz z płyty DVD starszą
wersję 10xx i drugi raz z pena najnowszą wersję 16xx. Za pierwszym razem
opcja pominięcia zakładania konta była, za drugim nie. A uważałem
bardzo. Nawet nie było opcji "nie łącz z siecią", po prostu proces
oznajmił ex cathedra że niesposób zrobić ważnych rzeczy bez sieci i musi
się łączyć, koniec kropka. Szansa że czegoś nie zauważyłem jest mała ale
to dopiero pierwszy raz kiedy instalację robię z pena i to najnowszej
wersji. Może jak poćwiczę to coś znajdę. Ale jak sobie porównam tą
zabawę z instalowaniem Minta z pena, które trwa jakieś 10 min....
--
Jacek
-I hate haters-