Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich wła ściwosći Ten komputer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich wła ściwosći Ten komputer
From: ydziO <ydzio(a)hot.com>
Date: 02 Nov 2020 18:10:45 GMT
Grzegorz Niemirowski <grzegorz@grzegorz.net> wrote:

> Oczywiście mają. Nie widać tego, bo używają urządzeń mobilnych głównie do
> rozrywki. Fakt, że przywołałeś gry mówi sam za siebie. Wszystko poza graniem
> i przewijaniem FB to męka. A problemy zaczynają się od najprostszych rzeczy,
> jak zaznaczanie tekstu. Jest też wiele rzeczy związanych ze specyfiką
> systemów mobilnych. Np. odtwarzasz film na stronie, przerwiesz, wracasz za
> godzinę i okazauje się że dana karta została ubita, zostaje przeładowana i
> musisz szukać gdzie skończyłeś odtwarzać. Pomijam już kłopotliwość
> [...]

Aaa widzisz. I wiele bolączek które opisałeś znikają z dorosłym systemem z
interfejsem przygotowanym dla tabletów.
Chodzi mi o to że staram się być otwarty na nowości MS, choć jestem przez
wiele lat przyzwyczajony do innego.
Gry to tylko przykład, że ogólnie lepiej sobie radzą ode mnie - choć staram
się nadążać za nimi - ale przyznać trzeba że są obszary, że telefonem jest
ciężko. Kiedyś musiałem telnetem coś pyknąć a miałem tylko telefon. Dałem
radę ale ciężko było. Wiesz gwiazki, slashe, cudzysłowy i klamry. Ojej.
Umordowałem się okropnie.