Re: [WINNT] Acer Aspire E5-511 touchpad nie działa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Acer Aspire E5-511 touchpad nie działa
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 8 Nov 2020 13:55:43 +0100
(...)
(...). Ale jak sobie porównam tą
zabawę z instalowaniem Minta z pena, które trwa jakieś 10 min....

Gdzieś tak w zeszłym roku naszło mnie na instalkę na wirtualce Win 3.0
Pamiętam dawniejsze:
- włóż dyskietkę nr 3
- włóż dyskietkę nr 7
- włóż dyskietkę nr 5
- włóż dyskietkę nr 3
itd - instalacja zajmowała prawie tyle, co teraz Win 10. O tę samą dyskietkę wołał czasami kilkakrotnie.
Natomiast teraz na wirtualce instalka win 3.0 trwała sekundy.

P.S.
Oczywiście przy kolejnych instalacjach Win 3.0 i 3.11 najpierw zgrywałem wszystkie dyskietki do jednego katalogu, a później z niego puszczałem setup.

--
Pozdrawiam.

Adam