[WINNT] Acer Aspire E5-511 touchpad nie działa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Acer Aspire E5-511 touchpad nie działa
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 7 Nov 2020 12:16:31 +0100
Zainstalowany nowy windows 10 z aktualizacjami. Touchpad sprawny bo pod
linuksem live działa. Po uruchomieniu laptopa kursor drgnie parę razy i
nieruchomieje. Próbowałem instalować dostępne na stronie Acera stery
chipsetu, IO i oba dostępne stery touchpada. Nic nie pomogło. Macie
jakąś radę?
Ech, przypomina mi się wczesny XP z jego sterownikowymi przygodami :)

PS. Rany Julek, zainstalowałem jeszcze raz ten W10, tym razem z pena
zrobionego ze wspaniałego narzędzia MediaCreationTool. Trwało to pół
dnia. Jeśli ktoś lubi niebieski i pasjonują go przesypujące kuleczki, to
coś dla niego. W ciągu dalszym instalator wymógł na mnie założenie konta
MS. Nie ma zmiłuj, nie ominiesz. Potem już z górki, instalacja sterów
chipsetu, IO, touchpada. I kicha. Po uruchomieniu kompa touchpad jest w
stanie wykonać kilka szarpanych ruchów i zamiera. Mysz działa
oczywiście. Zadałem pytanie Acer Polska, co z tym fantem. Ciekawe co
powiedzą.
--
Jacek
-I hate haters-