Re: [WINNT] Instalacja Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win 10
From: Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Mon, 26 Oct 2020 13:27:58 +0100
W dniu 2020-10-26 o 12:29, Kamil pisze:

3. Zdaje się że to prawie to samo. Spróbuj tych sterowników (dział Download) Wybierz system Windows8 64bit: (zakładam że system masz 64 bit)

https://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Product/Product_Overview/EN/Motherboard/Q77H2-M%20-LL-V1-DO-0-RR-/Socket%201155-LL-Intel-RR-

Instalator Win 10 Pro 64 bit. A po kliknięciu linka mam "Sorry, the page not found".

Pzdr

Widzę, że znak "minus" na końcu linku się nie podkreślił i pewnie dlatego link nie działa. Nieważne.

Pobrałem wszystko co tam jest w dziale "Download" i wstawiłem tu (nie wiadomo co Ci się jeszcze przyda, masz wszystko):

https://fil.email/46mIFQd7
(link będzie aktywny przez 7 dni)

Jak pobierzesz paczkę to zainteresuj się tymi plikami w pierwszej kolejności:

raid_4.4I_Intel.zip
chipset_2.2IB.zip

--
t0maszek