Re: [WINNT] W10 to nadal takie gówno?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 to nadal takie gówno?
From: pioruns <www@website.com>
Date: Sun, 18 Oct 2020 04:46:02 +0100
On 17/10/2020 16:17, _Master_ wrote:
> Właśnie 2 godzinę reaktywuję laptopa lenovo. Laptop ze 2 lata
> Niestety nie ma SSD. Przywracanie po nieudanej aktualizacji wlecze się
> jak instalacja win3.11 z dyskietek.
>
> Ja pier...

Daj sobie kurna spokój i zainstaluj tam Linux Minta czy jakiś inny
mainstream Linux.. Ty będziesz zadowolony a właściciel(czy -ka) jeszcze
bardziej i problem z głowy. Zainstalowałem gówniarzom z rodziny (kuzynom
itp.) Minty nawet chłoposzki się nie zorientowały. Gry i Steam działa i
są zadowoleni i są w szoku, że mają Linuksy i bajery w Compizie. :D Zero
wirusów i zero zamulania.

--
pozdrawiam,   pioruns