[WINNT] Norton Ghost v 11

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Norton Ghost v 11
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Sat, 17 Oct 2020 09:44:38 +0200
Witam

Usiłuję zrobić obraz partycji systemowej zapisując go na innym dysku w utworzonym wcześniej folderze. I nie mogę tego zrobić. Zapomniałem obsługi? Ghosta używam od lat i zawsze było bez problemów. Tym razem coś się kiełbasi. Raz Ghost widzi cztery partycje, a są tylko dwie + zastrzeżona. Z tym, że widzi foldery tylko na partycji systemowej. Inne dyski widziane są jako puste. Innym razem widzi tylko partycję systemową. jakby nie widział drugiego fizycznego dysku. Spróbowałem opcji odtworzenia systemu z obrazu i jest OK. Ghost widzi drugi dysk, wszystkie foldery, w tym folder z kopią. A w opcji "do obrazu" nie widzi. Co robię źle?

Pzdr

  • [WINNT] Norton Ghost v 11, Kamil <=