Re: [WINNT] Menadżer pobierania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Menadżer pobierania
From: collie <collie2.nospam@vp.pl>
Date: Sat, 17 Oct 2020 19:36:16 +0200
W sobotę, 17.10.2020 o 19:17, Animka napisała:

> Dla mnie jedynym i niepowtarzalnym profesorem jest, był i będzie mój
> nauczyciel  z podstawówki.
> On nie mówił po wsiowemu np. kieleckiem, mazowieckiem itd

Ukończenie podstawówki - nawet z piątką z polskiego u "pana profesora" -
nie jest niestety wystarczającym uzasadnieniem wypisywania takich
głupot, że "w Kieleckiem", czy "w Mazowieckiem", to po wsiowemu. Masz
jakieś pofornalskie kompleksy, a nie wiedzę

--
Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.