Re: [WINNT] Ratunku!

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ratunku!
From: "Kamil" <nospamtlen.pl>
Date: Sat, 17 Oct 2020 09:15:09 +0200
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał:

To w drugim podejściu wystartuj z płyty instalacyjnej (nie jak w pierwszym podejściu z HDD) i wejdź w przywracanie systemu.

Już to robiłem. Efekt ten sam, tzn. zły. Nie dało się odzyskać systemu. Spróbowałem jeszcze raz odzyskania z HDD odzyskania z punku instalowania sterowników. System wstał. Zacząłem instalować swoje programy. Po restarcie znów źle. Zrezygnowałem w końcu i zainstalowałem system od nowa. Niby działa, ale totalna kicha. Nie trzyma kompozycji, nie widzi części partycji dużych dysków. Porażka, nie wiem o co chodzi. Na koniec odtworzyłem system z obrazu innego komputera. Też W7, ale na innej płycie głównej. I co? Jest cacy. Wszystko działa. Co o tym myśleć? Jest tylko jeden problem. Przy uruchamianiu żąda wciśnięcia F1 twierdząc, że jest otwarte chassis. Za jakiś czas wrzucę gdzieś screen tego ekranu. O co może chodzić?

Pzdr