Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przywrócenie poprzednich właściwosći Ten komputer
From: "ZeteR" <nospam@accepted>
Date: Sun, 25 Oct 2020 23:25:18 +0100
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> napisał w
wiadomości news:5f957d68$0$11926$65785112@news.neostrada.pl...
.> Niestety będzie gorzej. To, czego doświadczyłeś to pierwszy krok w
microsoftowym planie całkowitego usunięcia panelu sterowania.

Jest to krok w bardzo dobrym kierunku. Procesy (inwolucyjne) trwają,
jak widać - w najlepsze..
W ten sposób dojdziemy do całkowitego usunięcia Windows z rodziny
systemów operacyjnych. Obserwuję rozwój dzieł MS od 1992 roku
z rewerencją należną, ostatnio jednak z coraz większym zdziwieniem..
Nihil novi - ewolucja -w darwinistycznym ujęciu - zna takie przypadki.
A także współczesna medycyna - vide nowotwory jako przykład
skrajnego egoizmu komórek immanentnie zawierającego działania arbitralne,
realizujące niezwykle szybki rozwój tychże komóreczek.
I tak do przodu, do przodu..ad mortem defecatam...

Proszę o wybaczenie - działa we mnie jeszcze ślad wqrvienia sprzed kilku
miesięcy, kiedy to po pewnej sobotniej aktualizacji Win10 w firmie
nagle w poniedziałek rano księgowość nie istnieje.
Serwer na Linuxie, protokół SMB1,2  i ...oczywiście nie ma mowy
o dostępie do plików z poziomu Win10.
I vice versa Trochę pracy, kombinacji i jest OK. Ale "mniej bezpiecznie".
A że jakiś tam system FK nie zadziałał i firma sobie postała trochę
- koszta cywilizacji !!  A że w innej mojej serwer po kolejnym ulepszeniu
i restarcie nie odpalił Pervasiva 12 i system Symfonia nie zaistniał ??
A gdzie jest że musiał ???  A u kumpla pracującego od 20 lat w BMW
nagle bardzo drogi program diagnostyczny firmowy do BeeMek odmówił
pracy i działa tylko na kompie sprzed przedostatniej aktualizacji oraz
na kompach z Win7 i nawet Xp ?? Niech kupi nowy soft, ciemnota jedna.
( choć go BMW  jeszcze nie ma..)

Co najmniej miliony użytkowników W10 spotkały niezawinione gorsze
bóle, jak przypuszczam. Czego ja do cholery chcę ...

--
ZeteR