Re: [WINNT] Jaki program do robienia notatek w komputerze?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do robienia notatek w komputerze?
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Sun, 11 Oct 2020 22:05:34 +0200
Sun, 11 Oct 2020 21:34:36 +0200, Maria <MD@comp.com>  wysmarował:

> Wydaje mi się, że do moich zastosowań bardziej nadaje się Cherrytree.

Też tak uważam.

> Wiesz może gdzie w Internecie można by znaleźć jakieś przykłady typowego
> zastosowania? Jeśli tak, to proszę podaj.

A jeśli się okaże, że do pisania wierszy lub zapisywania haków na partyjnych
kolegów? Co
wtedy? Nie użyjesz go do zapisywania swoich notatek? ;-)

Znałem kiedyś gościa, który na Amidze wykorzystywał program graficzny Deluxe
Paint do
wypisywania prostych sklepowych dokumentów np. gwarancji. Nie potrafił w nim
malować,
więc pisanie tekstów było dla niego typowym przykładem wykorzystania tego
programu.
(lata 80/90te, początek komputerów domowych w Polsce)

SushiMaster