Re: [WINNT] Program do szukania w Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do szukania w Windows 10?
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Wed, 30 Sep 2020 09:17:11 +0200
W dniu 26.09.2020 o 13:46, Maria pisze:
Na razie jednak nie wiem jak w ogóle szukać plików zawierających
dane słowo lub frazę (ze spacjami w środku).
W FAQ jest tylko pozytywna odpowiedź na pytanie czy everything
to robi, nie mogę jednak znaleźć ani składni ani przykładów.

Przecież napisałem Ci gdzie jest opisana składnia w samym programie, oraz dodatkowo podałem dwa linki do dokumentacji, nie umiesz kliknąć linka? Akurat w tym programie dokumentacja jest kompletna i opisuje dokładnie jak go używać. Nie wiem gdzie leży problem, ale nie po stronie Everythinga.

--
pzdr
Roman