Re: [WINNT] Błąd krytyczny Kernel-Power 41

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Błąd krytyczny Kernel-Power 41
From: Tomasz Łazowski <laztomi_xl@wp.pl>
Date: Sat, 5 Sep 2020 05:57:56 -0700 (PDT)
piątek, 4 września 2020 o 12:43:32 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> Ostatnie sterowniki monitora widziałem w latach 90-tych ;-))
>

> -----

Udało mi się rozwiązać problem w sposób następujący:
Zgodnie ze wskazówkami na stronie
https://ugetfix.com/ask/how-to-fix-kernel-power-41-error-on-windows-10/
przejrzałem menadżera urządzeń i wyłączyłem sterownik dźwięku  AMD High
Definition Audio Device dla karty graficznej AMD Radeon R7 200 Series.
Sterownik obsługuje HDMI w karcie, z którego nie korzystam. Problem momentalnie
ustąpił.
Sterownika odinstalować się nie da (w ustawieniach karty radeon nie znalazłem
takiej opcji, ale można go spokojnie wyłączyć .
Pozdrawiam