Re: [WINNT] Do Użytkowników YouTube

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do Użytkowników YouTube
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 01 Sep 2020 11:33:11 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 1 Sep 2020 10:27:24 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5f4e05eb$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
 od Maria <MD@comp.com>  :
> [...]
>przeze mnie kanałów pojawiała się na koncie e-mail, którym loguję
>się do YouTube/Google.
>Po 13 sierpnia żadna taka informacja się nie pojawiła pomimo, że nowe
>filmy na subskrybowanych kanałach są udostępniane, o czym świadczy
>ikona dzwonka na stronie YouTube.
>W moich ustawieniach niczego nie zmieniałam.
>Czekałam licząc na to, że YouTube wróci do poprzedniej zasady, bo zmiany
>(chwilowe) w Youtube już się zdarzały. Teraz jednak minęło sporo czasu
>i nic się nie zmienia.
>Czy ktoś wie co należy zrobić by otrzymywać te informacje na e-mail?

Indioci z YT wyłączyli powiadomienia mailowe, bezpowrotnie.
Pozostaje RSS i zaimportowanie tego do, przykładowo Thunderbirda czy Feedly.
https://support.google.com/youtube/answer/6224202?hl=pl