Re: [WINNT] FFMPEG, Przyspieszyć audio+video

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] FFMPEG, Przyspieszyć audio+video
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Mon, 28 Sep 2020 16:31:48 +0200
"Roman Tyczka"
Sprawdź POT Player, bo wydaje mi się, że on przyspieszać odtwarzanie potrafi, choć nie wiem co robi z dźwiękiem.

Nie chodzi o przyspieszenie w czasie samego odtwarzania, bo to sobie już robię odtwarzaczem MPC-HC gdy odsłuchuję czegoś na kompie. Chodzi o wyplucie już pliku gotowca video, którym nakarmione inne odtwarzacze i urządzenia (które nie mają funkcji przyspieszania) odtworzą już spreparowany plik z nową jego wymuszoną prędkością. One będą nadal działać na swojej domyślnej prędkości 1x, a plik dla tej prędkości 1x już będzie sam w sobie stanowił przyspieszenie np 1,5x do 1,7x w porywach (w zależności od tego jak dużo można przyspieszyć mówiącego w materiale aby nadal był zrozumiały).