Re: [WINNT] Pendrive 64 GB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pendrive 64 GB
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Sun, 20 Sep 2020 01:03:29 +0200
W dniu 2020-09-19 o 23:55, Olek pisze:
W dniu 19.09.2020 o 19:44, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

Owszem, na pendrajwie, nawet takim za psiont groszy.
Jeszcze Adam podał - pliki >= 4GiB.

Ale mogą pojawić się też nieprzewidziane trudności z NTFS - Animka odwiedzi koleżankę w pracy, żeby jej pokazać, zapisane na pendrajwie, zdjęcia z wakacji. Może się okazać, że konto koleżanki nie będzie dopuszczone do plików na tym pendrajwie...
Koleżanka nie ma konta administratora, więc tego nie przeskoczy.

Zdjęcia przesyłam mailem albo telefonem.
Poza tym jak koleżanka chce obejrzeć sobie pliki z mojego pendriva to musiałaby dodac sobie uprawnienia, albo na:Wszyscy.

--
animka