Re: [WINNT] Program do szukania w Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do szukania w Windows 10?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 19 Sep 2020 20:52:17 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Sep 2020 13:54:07 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5f65f15e$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
 od Maria <MD@comp.com>  :
>Witam
>
>Szukam programu pozwalającego przeszukiwać dysk(i),
>który działałby pod Windows 10 Home 64bit.
>Znalazłam w Internecie:
>- FileSearchy
>- Everything
>- DiskDigger
>ale żaden z nich nie ma takich możliwości jak miał chociażby
>program szukania w Explorerze Windows XP Pro SP3.
>
>Ten problem wystąpił już w Viście, w której znalezienie czegoś
>było drogą przez mękę.
>
>Czy ktoś znalazł jakiś wygodny program o szerokich możliwościach
> [...]

Ja od kilkunastu lat stosuję Locate32, wodotrysków nie ma, trzeba ręcznie
odświeżać bazę
plików, nie jest rozwijany, ale dla mnie osobiście jest wygodny:
https://sourceforge.net/projects/locate32/files/