[WINNT] FB - otwieranie strony o profilu publicznym, bez logowania.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] FB - otwieranie strony o profilu publicznym, bez logowania.
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Sat, 19 Sep 2020 16:27:43 +0200
Witam,
Chciałem dzisiaj otworzyć publiczna stronę "Szkła Kontaktowego" poprzez kliknięcie w wyszukiwarce: "Szkło Kontaktowe TVN24 | HOME Facebook". Niestety, otworzyła się strona logowania do FB, więc dostęp bezpośredni do strony "Szkła Kontaktowego" mam zablokowany, ponieważ nie posiadam konta na FB. Do wczoraj, strona ta otwierała się bez potrzeby logowania i tak powinno być zgodnie z informacjami o dostępności stron o profilu publicznym.

Proszę o podpowiedź, jak odzyskać wcześniejszą funkcjonalność.