Re: [WINNT] Błąd krytyczny Kernel-Power 41

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Błąd krytyczny Kernel-Power 41
From: Sushi Master <su@shi.master>
Date: Fri, 4 Sep 2020 09:14:08 +0200
Thu, 3 Sep 2020 15:29:02 +0200, "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
wysmarował:

> Skąd wiesz, że to kwiatek? Pewnie jakiś sterownik zgłasza mało istotny
> problem i tyle.

Sterowniki to chyba pięta Achillesowa W10.
Na kilkanaście W10, praktycznie nie ma upgradu żeby coś się nie wykrzaczyło,
zazwyczaj drukarki randomowo. Ale wczoraj np. miałem przypadek sterów monitora,
o tyle ciekawy, że na drugim podpiętym do laptopa monitaurze nagle pojawiły się
zakłócenia
jakby z pola elektromagnetycznego, takie paski interferencyjne na obrazie
pulpitu,
więc najpierw poodsuwałem inne urządzenia, podmieniłem kabel, łącze i pomału
szykowałem
się do reklamowania monitora, jeszcze na wszelki wypadek kazałem przeładować
system,
no i... wyzdrowiał.
Personel już pomału jest tak wyszkolony, że kiedy w kafemaszynie zatka się
dysza wpierw
będą restartować najbliższego Windowsa ;-)

SushiMaster