Re: [WINNT] Do Użytkowników YouTube

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do Użytkowników YouTube
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Tue, 1 Sep 2020 13:33:54 +0200
W dniu 01.09.2020 o 13:11, Maria pisze:
W dniu 01.09.2020 o 11:33, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

Pozostaje RSS i zaimportowanie tego do, przykładowo Thunderbirda czy Feedly.
https://support.google.com/youtube/answer/6224202?hl=pl

Znalazłam Feedly dla Windows 10 i zaimportowałam utworzony wcześniej plik. Pozostaje pytanie jak RSS będzie mnie informowało, że na jakimś subskrybowanym kanale został udostępniony nowy filmik?

Ponadto, zaimportowanie do Thunderbirda byłoby chyba potem łatwiejsze
w korzystaniu. Ale na podanej przez Ciebie stronie nic na temat nie ma.
Temat RSS jest mi zupełnie obcy.

Po ponownym zalogowaniu do utworzonego na początku konta w Feedly pokazało się tylko 6 informacji o nowych filmikach. Wg ikon dzwonka na stronie YT powinno być ich więcej.
Poza tym nie widzę by ta metoda była wygodniejsza niż zaglądanie
na stronę YT i sprawdzanie ilości przy ikonce dzwonka.

Spróbuję z przekazywaniem informacji do Thunderbirda. Znalazłam opis:
https://support.mozilla.org/pl/kb/subskrybowanie-kanalow-informacyjnych-blogow
Może uda mi się zrobić to do końca samodzielnie. Chyba, że ktoś to przerabiał i mógłby od razu skierować mnie do wskazówek lepszych niż te na powyższej stronie.

Pozdrawiam
Maria