[WINNT] Do Użytkowników YouTube

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Do Użytkowników YouTube
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Tue, 1 Sep 2020 10:27:24 +0200
Witam ponownie

Od lat używam YouTube'a i do 13 sierpnia br. było tak,że informacja
o tym, że pojawił się nowy filmik na jednym ze subskrybowanych
przeze mnie kanałów pojawiała się na koncie e-mail, którym loguję
się do YouTube/Google.
Po 13 sierpnia żadna taka informacja się nie pojawiła pomimo, że nowe
filmy na subskrybowanych kanałach są udostępniane, o czym świadczy
ikona dzwonka na stronie YouTube.
W moich ustawieniach niczego nie zmieniałam.
Czekałam licząc na to, że YouTube wróci do poprzedniej zasady, bo zmiany
(chwilowe) w Youtube już się zdarzały. Teraz jednak minęło sporo czasu
i nic się nie zmienia.
Czy ktoś wie co należy zrobić by otrzymywać te informacje na e-mail?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Maria