[WINNT] To nie jest sterownik

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] To nie jest sterownik
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 28 Aug 2020 10:54:01 +0200
Witajcie.

Znany konwerter USB->RS232 Profilic U232-P9. Windows 7 x64.

Do tej pory nie było problemu. Ostatni raz używałem go pewnie ze dwa lata temu, może jeszcze nieco dawniej.

Teraz, po włożeniu do USB pokazał się w Menadżerze Urządzeń wpis "Profilic USB", ale wykrzyknikiem "Nie można uruchomić tego urządzenia".

Po aktualizacji sterownika z internetu, po włożeniu do USB na krótką chwilę pokazuje się "Profilic...", po czym napis zmienia się na "THIS IS NOT PROFILIC PL2303, PLEASE CONTACT YOUR SUPPLIER."

Wiem, ze w czymś o nazwie "Windows 10" różne cuda się zdarzają, ale tutaj sytuacja dotyczy Windows 7.

Ki diabeł?

--
Pozdrawiam.

Adam