Re: [WINNT] Intel(R) ICH7M/U LPC - Unknow Device

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Intel(R) ICH7M/U LPC - Unknow Device
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Tue, 25 Aug 2020 20:43:45 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2020 21:00:37 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
napisał:
[..]
> Bo trzeba szukać po identyfikatorach sprzętu, czyli vendor 8086, device
> 27B9. Można sobie pomóc przełączając na widok według połączeń.

Niestety XP w żadnym z widoków nie pokazuje nic co by miało ICH7 lub 27b9.

> Jakie sterowniki? Producent nie udostępnia sterowników dla Windows 7, więc
> co było instalowane? Sterowniki od Visty? W szczególności
> https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/nb/A3F/Infupdate_Intel_Vista32_070313.zip
[..]

Instalacja w7 ma w sobie sporo sterowników i jak się zainstaluje to tylko 3
pozycje przedstawia jaki nieznane urządzenie. Wtedy uruchamiam jeden z
wymienionych  programów do driverów i on "dociąga" tą resztę mówiąc że wszystko
w porządku i pokazuje nawet że ściągnął te drivery. Uruchomiłem instalację tych
driverów z Twojego linku od Visty. Zainstalował się, ale chyba raczej podmienił
się sterownik do ATA skracając wyłączanie się systemu z 10-15 minut do 3-4
minut. Problem 27b9 jednak pozostał.