[WINNT] IrfanView - ostatnio zapisywane nazwy plików, gdzie trzyma?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] IrfanView - ostatnio zapisywane nazwy plików, gdzie trzyma?
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Mon, 17 Aug 2020 12:18:17 +0200
Gdzie program IrfanView trzyma nazwy ostatnio zapisywanych plików?
Czyli to co proponuje jako nazwy przy użyciu "Zapisz obraz jako ..."
http://www.imagebam.com/image/eed2231351588693

Wyszukiwanie po słowach kluczowych (widocznych na rozwijanej liście nazw plików) w rejestrze nic nie wnosi. Przeszukałem pliki program IrfanView na okoliczność występowania w nich kluczowego ciągu, też nic, w katalogu Windows też nic nie znalazło co by miało w sobie zawierać wpisy tych nazw plików.
Widocznie te nazwy są gdzieś zakodowane (?) stąd wyników żadnych nie daje.
Po tygodniach używania robi się tam śmietnik i program denerwującą przy wklepywaniu początowych liter wciska na siłę nazwy plików, których nie chcemy, lub wręcz w momencie klepania nazwy przypadkiem dokonuje już zapisu, bo trafił tam w hostorii na ścieżkę i ją załapał i w bliżej niewyjaśnionych okolicznościach zapisuje tam gdzie nie chcieliśmy w trakcie klepania kolejnych literek nazwy. Stąd chciałem tam wyczyścić ale pojęcia nie mam jak. W ustawieniach znalazłem tylko listę ostatnio używanych katolów, w dziale "Różne" oraz w Otwórz "Wyczyść listę otwieranych plików", ale to nie jest to czego szukam.