Re: [WINNT] opcje zasilania i usypiania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] opcje zasilania i usypiania
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 15 Aug 2020 22:09:52 GMT
Witaj robot, 04 sie 2020 w news:5f28fa5d$0$17342$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Windows 10.
> W opcjach zasilania jest dostępne uśpienie komputera
> po iluś tam minutach. A ja bym chciał żeby komputer całkowicie się
> wyłączył po iluś tam minutach. Czy to można jakoś ustawić, czy jeszcze
> tego mikrosoft nie rozgryzł?

Chyba śmiało można użyć harmonogramu zadań do tego. Jest tam wyzwalacz
"przy bezczynności" Nie wiem tylko jak windows określa stan bezczynności.
Co do wyłączenia po odtwarzaniu filmu, to może też by się udało
harmonogramem. Mam np. takie zadanie, że komputer się wyłącza po wykoniu
defragmentacji - akurat jest to jakiś indetyfikator zdarzenia systemowego
- wyzwala to polecenie shutdown.