Re: [WINNT] zalacznik *.doc nie otwiera sie w OExpress

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] zalacznik *.doc nie otwiera sie w OExpress
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Tue, 11 Aug 2020 00:35:04 +0200
> Grzegorz Niemirowski w news:5f313728$0$516$65785112@news.neostrada.pl
> [.............]

> czyli word/xp(posready) tez malo odporny na taka nazwe....

Ja unikam jak ognia "polskich ogonków" w nazwach plików,
niby XXI wiek, Unicode wszędzie rządzi, ale mam doświadczenia,
że NIE WOLNO stosować w nazwach plików znaków innych niż US-ASCII.
Tyczy się to zarówno programów graficznych (zajmuję się "detepem"),
jak menadżerów plików oraz przy przesyłaniu na serwery FTP.

Pozdruffka