[WINNT] Win Toolkit - Parametr jest niepoprawny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win Toolkit - Parametr jest niepoprawny
From: Colnet <januszp366@gmail.com>
Date: Sun, 30 Aug 2020 01:23:09 -0700 (PDT)
Chcę sobie dostosować Windows do swoich 2 laptopów. Jednak na przeszkodzie stoi
mi ciągle wyskakujący błąd gdy włączę Win Toolkit : "Parametr jest
niepoprawny". Skanowałem dysk : chkdsk d: /f /x /r - ale to nic nie pomaga. Tak
mam jednakowo na obu laptopach choć na jednym mam Win7 a na drugim win10. Na
win7 doinstalowałem Net Framework 4.8 bo Win Toolkit zadeklamował że musi być
framework,  ale to nic nie pomogło. Wyskakująca tabliczka nie wypisuje jaki to
błąd - daje tak jak napisałem. Przy uruchomieniu Win Toolkit wyskakuje mi
tabliczka że jest nowy DISM i czy chcę go pobrać - jak kliknę że tak to
przekierowywuje mnie na stronę Microsoftu, gzie oczywiście tego nie ma.
Podejrzewam coś niedobrego. Na razie jednak nie stwierdziłem. Proszę o kilka
słów sugestii.

  • [WINNT] Win Toolkit - Parametr jest niepoprawny, Colnet <=