Re: [WINNT] Thunderbird i VPN

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Thunderbird i VPN
From: trybun <MxLeChSo@jahu.cb>
Date: Tue, 18 Aug 2020 12:01:40 +0200
W dniu 12.08.2020 o 12:38, mirekc pisze:
Nie wiem, może blokują adresy VPN-owe, ale to by się nie zgadzało z
deklaracją na ich stronie WWW, że są otwarci na wszystkie adresy. Może
spróbuj z innym VPN-em?

Jakaś przyczyna jest, tylko jaka.. A jaki byś polecał?

Sprawdź to: https://www.softether.org/
Projekt jest japoński i jak mi się wydaje nie blokuje żadnych portów. Ale głowy nie dam, bo ja akurat mogłem sobie pozwolić na puszczenie poczty i news poza tunel, więc nie przetestowałem.

Dziękuję. Zaraz zobaczę co to za ptica.;-)