Re: [WINNT] opcje zasilania i usypiania

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] opcje zasilania i usypiania
From: "MarekG" <marekg@tlen.de>
Date: Sat, 15 Aug 2020 19:38:12 +0200
Jak ustawić Inteligent Shatdown.
W czasie odtwarzania filmu uruchom Inteligent Shatdown i ustaw:
After 10s, ShutDown, X Activate (zaptaszkowane)
Wszystko odptaszkowane z wyjątkiem "Process ended"

Klik w klawisz "Select process/program"
Zaznacz "Runing process"
Z listy rozwijalnej wybierz proces odtarzania filmu np.
c:\Program Files\KMPlayer\KMPlayer.exe
Ustaw:
Below this utilization event is trigered: np. 1%
Save settings,

"Actual utilization" na niebieskim polu pokazuje aktualne wykorzystanie procesora przez monitorowany proces. Jak film się zakończy to zużycie procesora przez ten proces spadnie np. do 1% i od tego momentu po 10 sekundach system się zamknie. System wyłączy się też jeśli odtwazając film wcisnę Pause, bo KMPlayer używa wtedy mniej niż 1% mocy procesora. Ustawiając czas wyłączania na 10 minut zamiast na 10 sekund, mogę pauzować film na krócej niż 10 min bez wyłączania systemu. Wówczas system będzie się zamykał 10 min po zakończeniu fimu lub gdy pauza w odtwarzaniu potrwa ponad 10 min.
Wypróbowane na XP z odtwarzaczem KMPlayer.

Kodowanie zmienię jeśli ktoś powie mi jak.
Używam Outlook Express pod XP home PL. Ustawienia OE mam dobre tylko źle działają;-)