[WINNT] Kontakt do autora strony www.kodypocztowe.info

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kontakt do autora strony www.kodypocztowe.info
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Tue, 4 Aug 2020 21:41:01 +0200
Czy ktoś ma pomysł na kontakt do twórcy strony www.kodypocztowe.info
Napisałem swego czasu do właściciela serwera na którym leży ta strona, ale jak zwykle oni nic nie mogą, nawet w moim imieniu przesłać twórcy tej strony uwagi, że ma błędy w bazie kodów i pogadali. W niektórych miejscowościach kody rozjeżdzają się z tym co ma poczta polska w swojej bazie dla tej samej lokalizacji. Korzystam z tej strony bo mnie wkurza ta cała captcha którą wprowadzili na stronie poczty polskiej https://kody.poczta-polska.pl Najlepsza by była baza offlinie bez potrzeby za każdym nowym szukaniem klepania tych wkurzających kodów. Coś jak wykaz BTS-ów od uke w postaci jednej wielkiej tabelki.