[WINNT] Mozilla Firefox

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Mozilla Firefox
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 29 Jul 2020 23:22:15 +0200
Chciałabym podpowiedzieć tym osobom, które nie wiedzą tak jak i ja nie wiedziałam. Otóż Mozilla Firefox dodała się (od którejś tam wersji) do Harmonogramu zadań i kotłuje codziennie dyskiem. Jak to zobaczyłam w poprzedniej wersji to zaraz folder Mozilla z tego harmonogramu usunęłam i po każdym zainstalowaniu Firefoxa ten folder usuwam. U mnie to jest w Zarządzaniu komputerem->Biblioteka harmonogramu zadań-> folder pod folderem Microsoft. Niektórzy narzekali, że Firefox jest powolny i coś mieli dyskiem , a ten Firefox akurat przeprowadza sobie jakieś swoje zadania.

--
animka