W dniu 2020-07-21 o 14:31, Grzegorz Niemirowski pisze:
Maria <MD@comp.com> napisał(a):
Właśnie dokładnie to opisuję. Powtórzyłam tę operacje, żeby być
absolutnie pewną, tym razem
wysyłałam z konta w neostradzie (poprzednio z innego używanego od lat
konta, nie-gmail)
i wszystko się powtórzyło. Zawsze przepisuję takie komunikaty ze
zrzutu ekranu, więc mi się to nie śniło.
No fajnie, ale jak konto na Neostradzie może generować komunikaty o
logowaniu do gmaila? Przydały by się zrzuty ekranu, bo opisywane
zdarzenia są dosyć zagadkowe. Warto też pamiętać, że można sobe
wygooglać zrzuty ekranu konfiguracji Thunderbirda jeśli tekstowe opisy
są niewystarczające.
Mam niedyskretne pytanie, czy Ty sam kiedykolwiek to robiłeś czy
piszesz TYLKO na podstawie
doświadczenia z nierozgarniętymi użytkownikami i
Codziennie korzystam z konta gmailowego, które sobe skonfigurowałem w
Thunderbirdzie. Nie wiem dlaczego czepiasz się mojej osoby.
Pewnie przy konfiguracji/zakladaniu konta Sofija ustawiła sobie POP jako
IMAP i dlatego późniejsza zmiana na POP nie pomaga. Najlepiej usunąć
konto i założyć od nowa, pilnując, żeby nie ustawiło się IMAP tylko POP.
--
animka
|