Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Thu, 23 Jul 2020 15:36:15 +0200

Jak już pisałem, możesz włączyć "Dostęp mniej bezpiecznych aplikacji" na stronie https://myaccount.google.com/security i logować się loginem i hasłem a nie OAuth2. To też pod kątem WLM.

Zrobiłam próbę i po dopuszczeniu dostępu do mniej bezpiecznych aplikacji założyłam konto w WLM2012 w najprostszy sposób,
bez konfigurowania ustawień serwera ręcznie.
Konto z podkatalogami się utworzyło i natychmiast zaczęło pobierać pocztę zapisaną podczas wcześniejszych prób na koncie w Google.
Następnie wysłałam e-maila z innego konta na TB do tego założonego
w WLM2012 i przyszedł bez problemu. Także w drugą stronę z WLM2012
na TB e-mail doszedł bez problemu.
Zostawię to konto na WLM2012 i zobaczę na ile Google będzie mnie nękać,
jak opisał to PiteR.

Taki malutki sukces, a cieszy.

Pozdrawiam
Maria