Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Thu, 23 Jul 2020 14:40:25 +0200

Inna rzecz jaką wygooglałem to przełączenie user agenta:
It seems, that gmail fails authentication when it detects useragent of inbuilt thunderbird browser. The solution is to set"general.useragent.compatMode.firefox" property to true. This is done with config editor (Edit-Preferences-Advanced-General-Config Editor.)

Znalazłam w FF wpisująć w linii adresu about:config i zmieniłam na true.
Rozumiem, że to dotyczy wersji z OAuth2.
Zaraz spróbuję.

Pozdrawiam
Maria