Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Tue, 21 Jul 2020 15:29:37 +0200
Maria <MD@comp.com> napisał(a):
A dlaczego ma to być generowane przez konto na Neostradzie? W nagłówku komunikatu jest wyraźnie:
Błąd dla konta "maria...@gmail.com", które jest w tym samym programie TB.

OK, czyli pewnie przy wysyłaniu z konta Neostradowego przy okazji próbuje też wysłać przez Gmaila. Stąd przy koncie Neostradowym pojawiaja się komunikaty z Gmaila.

Co to znaczy, że "można sobie wygooglać zrzuty ekranu konfiguracji Thunderbirda"? O googlaniu w tym
miejscu nic nie pisałam. Na pewno piszemy o tym samym?

Zastanawiam się co może być nie tak skoro POP jest włączony na koncie i wszystko jest chyba poprawnie. Może się zdarzyć, że mogło być coś przeoczone w opisie na stronie i wtedy pomóc może skonfrontowanie konfiguracji z dostępnymi w Internecie zrzutami ekranu. Stąd napisałem, że można je wygooglać. Wystarczy wpisać thunderbird gmail i kliknąć Grafika.

Możesz jeszcze spróbować zmienić metodę uwierzytelniania na OAuth2 lub inną. Poza tym możesz skorzystać z kreatora konta, powinien skonfigurować serwery itd automatycznie.

Niedawno temu jeszcze pisałeś, że używasz tylko Outlook Express 6.0. Ale jeśli się czepiam, to sorry.

Tak było jeszcze zimą, teraz jest też Thunderbird.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/