Re: [WINNT] winamp add to queue

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] winamp add to queue
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Mon, 6 Jul 2020 14:52:44 +0200
W dniu 04.07.2020 o 13:56, Roman S. pisze:
W dniu 27.06.2020 o 16:09, Andrzej P. Wozniak pisze:
Chodzi o otwieranie nie z programu (menu Plik|Otwórz czy Plik|Dodaj do kolejki), tylko z menu kontekstowego (generowanego przez powłokę systemu i jej rozszerzenia, czyli np. z Eksploratora). Przecież podlinkowałem wcześniejszy wątek na ten temat.

Tak, tak, przeczytałem, zaznajomiłem się i do takiego właśnie sposobu kolejkowania się odnoszę. Otwieram Exploratora Windows, zaznaczam więcej niż 15 plików *.mp3, prawoklik no i u mnie jest ta nieszczęsna pozycja pozwalająca zakolejkować te pliki w Winampie.

Tyle że ja mam Winampa 5 i Windows 10, OP Winampa 2.92 i Windows 8.1, więc zestawy raczej trudne do porównywania.

A ja mam taką metodę: używam menadżera plików (Altap Salamander),
w nim na górnym pasku mam ikonki często używanych programów.
Zaznaczam pliki które mnie interesują i przeciągam na ikonkę,
do empetrójek używam XMplay - polecam
:)
Pozdruffka