Re: [WINNT] nie wybiealem w 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] nie wybiealem w 10
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Thu, 2 Jul 2020 03:31:54 +0200
W dniu 2020-07-01 o 20:23, artiun pisze:
drukarka nie działa. Kabel ok, skany wychodzą. Druk... znika ze spool'a. Spoko inny 10 nie aktualizowany - druk ok. Podpinałem obie drukarki pod nie aktulaizowany sys. Chodzą, wydruk jak i skany. A na tym systemie mogę zrobić skan - na spool nie ma nic - jakby poszło. Szukałem sterowników. w odpowiedzi, win 10 ma swoje.
To nie jest moja sprawa. Apteka, wydruki są potrzebne/konieczne.
polityki nie uprawiam, ale usługowość w10 wkórrwia mnie.
Jeśli kelnerka zrobi to co w10 - to niech nie liczy (na to na co liczy)

I niech mi nikt nie mówi, że taki system sam sobie wybrałem. Czasem to jest konieczność - tak powiem ODGÓRNA. Jeśli MS przeszedł na usługę. TO PROSZĘ nie ruszaj czegoś co do tego czasu działo!!!!!!!!!!!, Kto i po jaki ch. wymyślił, że nie mogę cofnąć w dowolnym momencie aktualizacji.. minęło 10 dni, spadaj - chciałem dać uśmieszek, ale to nie jest śmieszne. Trzeba zrobić wydruki kasowe, (v)watowskie, urząd ma w d.. czy masz jak to zrobić.
Eksperymenty niech uprawiają u siebie w ogródku.