Osoba podpisana jako 1634Racine <mnjfmr@j.cbqebml>
w artykule <news:5f1c7c17$0$17348$65785112@news.neostrada.pl> pisze:
Grzegorz Niemirowski w news:5f1886fe$0$521$65785112@news.neostrada.pl
Maria <MD@comp.com> napisał(a):
Pierwsze tutaj słyszę o takim wymaganiu w odniesieniu do TB. Co z
tego wynika dla mnie?
Tylko tyle, że gdybyś chciała zmienić port SMTP na 587 to musisz
wybrać STARTTLS.
jak jest w [oe + oe ptool]?
Działa w OE. Napisałem, jak to trzeba zrobić już dwa razy, a Ty dalej
rżniesz głupa.
W OEPT połączenie na porcie 587 też działa, ale bez tunelowania. Spytaj
autora, on Ci prawdę powie… Można z tym żyć, bo co niby jest do
poprawiania w emailach, gorzej z brakiem poprawnej obsługi błędów IMAP.
OEPT nie przechwytuje poprawnie okienek błędów IMAP, więc mogą one wisieć
w nieskończoność i blokować dostęp do okienka postępu OE. Zamknięcie
komunikatu błędu wywala OEPT i pozostawia wiszący w pamięci SSLHelper.exe.
Tu przykład dla dwóch kolejnych kont na Onecie:
https://1drv.ms/u/s!AKm4ZaWdL2tfgj0
Aby wyjść na czysto, nie należy ruszać tych okienek, tylko normalnie
zamknąć program (bez wylogowania), poczekać na komunikat z DrWatsona,
zamknąć ten komunikat i uruchomić OEPT ponownie.
--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)
|