Re: [WINNT] skróty klawiaturowe

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] skróty klawiaturowe
From: pioruns <www@website.com>
Date: Sat, 25 Jul 2020 01:16:48 +0100
On 24/07/2020 20:17, Kubuś Puchatek wrote:
> 20 USD, trochę drogo jak na brak triala...
> Przetestowałem za to trochę "irytujące" dżwięki i o ile za pierwszym
> razem harmonijka wywołała jakąś reakcję, to przy kolejnych irytowała
> tylko mnie, a Bibę z klawiatury zganiałem ręcznie.
> Tak więc problem ze skrótami pozostaje otwarty.

Po co ci trial? nie przeczytałeś opisu programu? Programu działa. I
rozwiąże twój problem.
Albo naucz się blokować stację roboczą jak odchodzisz (skrót Win+L).
Chyba, że siedzisz z kotami i piszą razem z tobą w tym samym czasie, to
wydaje mi się, że program czy zamykanie stacji tu nie pomoże, lol :)

--
pozdrawiam,   pioruns