Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jeba...y W10 Jak żyć?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 1 Jul 2020 21:09:04 +0200
W dniu 2020-07-01 o 20:27, PiteR pisze:
in <news:5efb6c4d$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
user Irokez pisze tak:

a laptop z pełną premedytacją wyszukany na i5-7300H (HP Power)
kiedy już seria 9 wychodziła, aby Windows 7 Pro pracował z apką
wymagającą procesora i dużo RAM'u (mam komplet sterowników do 7
bez problemu wyszukany po stronach producentów bo na oficjalnej
wycięte ręcznie w dystrybucjach)

OS

w10 64-bit (For 7th Gen Intel® CPU)
w10 64-bit / 8.1 64-bit / 7 32-bit / 7 64-bit (For 6th Gen Intel® CPU)

https://download.asrock.com/Manual/H270%20Pro4.pdf

czyli rozumiem, że jak kupię coś mocniejszego od i5-6600
to już nie zainstaluję w81x64?

Do tej płyty?
Tu chodzi o brak wsparcia oficjalnego dla wbudowanej karty graficznej Intel HD Graphics w CPU. Zostało to wycięte przez Intela w sterownikach kiedy mikrosyf zaczął inwazję poprawką zmuszającą do przesiadki na 10. Potem wydał kolejną poprawkę z ekranem "ten system nie jest obsługiwany" A chuj im w dupę i kamieni kupę. Jest obsługiwany i ma się dobrze.

Więc dobrzy ludzie zmodyfikowali te sterowniki grafiki.
W moim HP Power z i5-7300 właśnie tak mam. Wszystkie sterowniki oficjalne oprócz nieoficjalnej dystrybucji Intel HD Graphics 21.20.16.4508 A na koniec wufuc v1.0.1.201 w celu poprawy "poprawki" z komunikatem "Unsupported Hardware":
https://github.com/zeffy/wufuc

I nic mi więcej do szczęścia nie trzeba. A na pewno nie ciągle niedopracowanej betybetybety systemu 10.

--
Irokez